Tel: + 36 30 349 1992

info@exkluzivutazas.hu

www.exkluzivutazas.hu

Utasaink mondják

"Mindenkinek ajánlom Balit és ahol megszálltam, a Hilton Balit. A szállodában zajló felújítás egyáltalán nem zavart, ügyesen megoldották, hogy a vendégek ne érezzenek kellemetlenséget. A Hotel megbízható, semmimhez nem nyúltak, amíg a vendégük voltam. Tetszett, hogy sokféle különleges étel közül lehet választani. A környéken minden olyan csodás! Gyönyörűek a parkok és van kilátó.

Első nap hajóval Nusa Penidára vezetett az út. Itt érdemes taxit hívni, azzal megnézni Broken Beach-et és a sziget fő látványosságait. Volt módom megismerkedni helyiekkel (akikkel tartom is a kapcsolatot), segítőkészek, és habár szegénységben élnek, életszeretetük példás. Az időjárás kellemesen meleg - mondták, hogy mindig ilyen. Második nap a hotelt fedeztem fel. Telis-tele van virágokkal, szépek a sétányok és a medence, gyönyörű a partja. Az óceánpartot egyébként folyamatosan tisztítják, kiválóan lehet fürdeni. A harmadik napon Ubud volt a célpont, az Aloha parkban sétáltunk, ami egésznapos program. Hintaágyakon lehet pihenni, ráadásul a hintázásról ott dolgozó fotósok készítenek képeket, amiket a nap végén áttöltenek a turisták telefonjaira. Látni lehet a közeli rizsföldeken dolgozókat, délután pedig kávéültetvényre kirándultunk, ahol a helyi kávét és organikus teakülönlegességeket kóstoltunk. Mindenkinek javaslom Balin a raftingolást, hatalmas élmény! Mi Gianyar-Kedewatan környékét jártuk be tíz kilométeren keresztül, az esőerdőben. Este Kután városát látogattuk meg, ami kifejezetten turistáknak való, sok bazárral, nagyon szép parttal és fantasztikus szállodákkal. A Hard Rock Hotelt lehetőségem volt belülről megtekinteni, egy rendezvénynek köszönhetően. Hatalmas a zeneterme! Másnap északra mentünk, a különleges szépségű Tabanan templománál jártunk, a hegyekben. Rengetegen imádkoznak itt. Az úton, a kis falvakban nagy a kosz, a szegénység is látszik - nincsenek még igazán kiépülve (például alkoholos üvegben árulják az út mentén az üzemanyagot, hátha jól jön az utazónak, akinek út közben elfogy a benzinje).

A híres Pod csokoládégyárba és a hozzátartozó üzletekbe is ellátogattunk. Mindenki kóstolja meg a hamisítatlan indonéz csokoládét! Ráadásul ajándéknak sem utolsó. A sziget virágait különösen megfigyeltem, szakmai szemmel. Rengetek az orchidea, még a reptéren is van egy külön orchideafal, és csodaszép levéldísznövények is vannak. A belvárosban jól öntözik a növényeket, rendezettek a parkok. A tisztaságra is odafigyelnek. Egyszó, mint száz: tiszta szívből ajánlom Balit! Legközelebb is az Exkluzív Utazást választom."

Cziva Brigitta (2020. január 28.)